به گزارش مشرق، عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی در صفحه اینستاگرام خود در واکنش به افزایش بیش از اندازه قیمت برخی از محصولات بهداشتی مانند پوشک چنین افزایش قیمتی را غیرقابل قبول خواند و به مسئولین دولت پیشنهاد کرد نظارت بیشتری را در بخش مدیریت توزیع کالا انجام دهند. ضرغامی پس از مراجعه به فروشگاه محل سکونتش به افزایش قیمت برخی محصولات واکنش نشان داد و نوشت:
مدیریت توزیع !
امروز که برای خرید شیر و خامه به سوپری رفته بودم، از آخرین تحولات قیمتها هم سوال کردم.
اکثر کالاها گران شده بود. می گفت قیمتهای فعلی مربوط به خرید قبلی مان است. خریدهای جدید که در انبار است با قیمت بالاتر عرضه میشود. بعضی افزایش ها واقعاً قابل قبول نبود.
از رفیق شفیق این روزهایمان پوشک ! هم سوال کردم.
این آخرین "مایبیبی" بود که با قیمت ۱۷ هزار تومان می فروخت.
قیمت فروش سری جدیدش ۴۲۸۰۰ تومان بود. نوار بهداشتی هم ...
آدم با وجدانی است. از او تشکر کردم. میگوید سر سفره پدرمان بزرگ شدیم و عادت به حرام خوری نداریم.
*پی نوشت*
دیشب که در مراسم یادواره شهدای پایگاه مقاومت روح الله در منطقه تهرانپارس سخنرانی داشتم، به مردم گفتم، به فضل الهی این دوران سخت اقتصادی به تدریج سپری می شود.
مشکل ترخیص گمرک، بالا رفتن قیمت ارز، احتکار برخی سودجویان، بلاتکلیفی تولیدکنندگان در قیمت گذاری و عملیات روانی باعث شده تا مردم احساس ناامنی کرده و میزان خریدشان افزایش یابد.
پیشنهاد دلسوزانه و برادرانه من به دولت آن است که برای مدیریت توزیع حساب جدیدی باز کند. رئیس جمهور باید روزانه ، وقت قابل قبولی برای مدیریت این موضوع اختصاص دهد.
ما باز هم از این مشکلات خواهیم داشت.
البته سابقه دولت، در توزیع بسته کالا در اوایل کار بسیار منفی است ولی این به آن معنا نیست که نتواند مدیریت توزیع را که نیاز جدی این روزهاست انجام دهد.
دولتهای قبل تجربه خوبی در این زمینه دارند. از تجربیات آنان استفاده شود تا عملیات روانی دشمن در نگران کردن مردم و برهم خوردن تعادل بازار عملی نشود.